ליווי אישי לבניית הרצאה ופיתוח מיומנויות דיבור מול קהל
את הליווי נתאים במיוחד לך כמו כפפה ליד.
ניתן לעבוד במהלך הליווי על מספר דברים:
-בניית הרצאה חדשה
-שיפוץ הרצאה קיימת
-אימון במיומנויות דיבור והשפעה מול קהל
-ריפוי פחד במה
על מנת לעזור לך בנות הרצאה חדשה לגמרי יצרנו תהליך מסודר שמורכב ממספר שלבים אותם אנחנו עוברים ביחד במהלך הליווי:
1: קביעת נקודת מוצא ויעדים להרצאה. בשלב זה אנחנו מתעמקים בקהל היעד, מטרות ההרצאה והמסר שלה.
2: בחירת מבנה ואסטרטגיה להרצאה בהתאם לנקודת המוצא והיעדים.
3: יצירת התוכן להרצאה: טענות, טיעונים, סיפורים, אנקדוטות, מטאפורות והסברים.
4: יצירת מצגת אפקטיבית להרצאה
5: שיטות לזכירת ההרצאה, תרגול ההרצאה ופידבק
הוספת טכניקות השפעה מתקדמות להרצאה קיימת תעצים את האפקט שההרצאה תיצור בחייהם של המאזינים וסביר מאוד שירצו לשמוע עוד מכם!
– טכניקת ה Off-bit כדי להעביר מסר בלי שהקהל שם לב לכך. זו הדרך העיקרית של המרצים הטובים בעולם לבסס סמכות בלי לפגוע בכימיה עם הקהל
-טכניקת “הסיפור שלי-הסיפור שלנו-הסיפור שלך” אשר מחברת בין הסיפור שלך, לכל אחד מהמאזינים ולמסר חזק לחיים שלהם
-לולאות מקוננות: טכניקה שמגבירה את ההקשב וצורבת את המסר שלכם עמוק בתודעה של המאזינים
-שימוש מתקדם בממרחב של הבמה ובתנועה כדי ליצור אפרטים רגשיים אצל המאזינים
-שימוש מתקדם בשפה כדי להעביר מסרים מעצימים לתת המודע של המאזינים
אחד המחקרים המעניינים שנעשו בנושא דיבור מול קהל הראה שהאפקט הגדול ביותר על הרושם שנוצר על הקהל במהלך ההרצאה לא נובע מתוכן מצוין אלא ממרצה שהיה סוחף ומעניין.
אנשים נתנו דירוג גבוהה יותר להרצאה שהתוכן שלה היה גרוע אבל המרצה העביר אותו בצורה מעולה ביחס להרצאה שהתוכן שלה היה טוב אבל המרצה העביר אותו בצורה גרועה..
לכן לא די בכך שיש לך הראה מעולה, חשוב לפתח מיומנויות העברת מסרים או בקצרה- מיומנויות פרזנטציה.
במהלך אימון במיומנויות פרזנטציה תלמדו:
-שפת גוף ותנועה על הבמה
-שימוש נכון בקול ומודל הכריזמה
-איך עובד הקשב של הקהל ואיך לגרום לקהל להתרכז בנו
-איך להוסיף ולשלב מיומנויות דיבור שונות בלי שזה ישמע מוזר
עם ניסיון של שנים כמטפל NLP משנת 2011, עומר לוין שמוסמך כמאטסר וכטריינר ב- NLP, מעביר אותך תהליך נפשי שמטרתו שכל אחד מכם ירגיש בנוח על הבמה.
הערכים שחשוב לנו לעמוד בהם בליווי אישי
- Tailor Maid: העבודה היא אישית ומותאמת במיוחד לרצונות והצרכים שלך
- חשוב לנו שהמסרים של הלקוחות שלנו יהיו מסרים ערכיים
- חשוב לנו שתצליח פשוט כי חשוב לנו שתצליח! המסר שלך ראוי להישמע!