קורס NLP Practitioner

…אלו היו שלושת החודשים הכי משמעותיים בחיים שלי. הזכות להיות חלק מהקסם שהיה בכל מפגש מרגש ברמות שאין לתאר. כל מפגש הייתי חוזרת הביתה כשהגלגלים ממשיכים לעבוד שעות נוספות ( עיבוד וכאלה…) בהחלט קורס שמשנה חיים .אני בפלנטה אחרת לגמרי…

עדי הררי

בוגרי קורס פרקטישינר ב- NLP מדווחים:

שימוש ב- NLP יכול לשרת אתכם בקריירה:

להרשמה או קבלת יעוץ מלאו את הפרטים:

למה ללמוד קורס פרקטישינר ב- NLP אצלנו?

החזון שלנו לקורס הפרקטישינר ב- NLP הוא שבוגרי הקורס מסוגלים לשלוט בטכניקות ה- NLP ברמת מיומנות גבוהה ומתוך הבנה עמוקה את נפש האדם. חיי התלמידים עוברים שיפור משמעותי ומורגש בעקבות השימוש ב- NLP בחיי היום יום, במערכות יחסים ובקריירות שלהם, וחווים רמות גבוהות של הגשמה עצמית וביטחון עצמי מתמשכים בעקבות התהליך שעוברים במהלך הלימודים עצמם.

בשנת 2009, כשלמדתי פרקטישינר ב- NLP בפעם הראשונה, קיבלנו כלי ותרגלנו אותו, ועוד לפני שהספקנו להבין אותו לעומק למדנו עוד כלי ותרגלנו. התוצאה הייתה שהיה לי בלגן שלם בראש. לא הבנתי איך אני משתמש בכלים האלה בזמן אמת ואיך הכול מתחבר.

עם השנים העמקתי בתחום, פתחתי קליניקה, העברתי סדנאות, קורסים והרצאות, ועברתי בעצמי המון תהליכי NLP ולכן היום, אחרי 315 שעות (אקדמיות) שבהן לימדתי NLP במכללה הגדולה בישראל ל- NLP ועוד כ- 30 הרצאות ו- 160 מבחני NLP שהעברתי כאחראי ההסמכות באותה המכללה הבנתי איך לבנות את קורס הפרקטישינר כך שאוכל להגשים את החזון שלי לקורס. הבנתי איך לבנות נכון את המיומנויות אחת על גבי השנייה, שכבה אחר שכבה, עומק ועוד עומק, ואיך כל הטכניקות, המיומנויות והתיאוריות מתחברות אחת לשנייה.

אחת החזקות שלי כמרצה היא היכולת לפשט דברים מורכבים, להוריד אותם לקרקע ולחבר אותם ליום יום ולכן אני יכול לעמוד בחזון שלי לקורס הפרקטישינר. כמו כן, אני אוהב להביא לקורס דוגמאות אישיות מהחיים שלי ולשלב גילויים עדכניים ממדעי המוח.

קורס הפרקטישינר שפיתחתי מכסה את כל היסודות הדרושים על פי סטנדרטים בינלאומיים לפרקטישנר ב- NLP, מועבר בקבוצות קטנות וכולל תהליך סופרוויז’ן אישי.

בסיום הקורס אתם מקבלים שתי תעודות. אחת בעברית מטעמי והשנייה באנגלית מוכרת על ידי HNLP העולמית.

מה אתם עוברים בקורס:

שיעור 1
מודל התקשורת
מערכת ההפעלה של הנפש

גישות ושיטות ללמידה והטמעה של תכני הקורס.

מערכת ההפעלה של המוח: תהליכי העיבוד המוחיים של החוויה האנושית משלב הקליטה דרך החושים ועד להתנהגות.

הבנת התת-מודע והאופן שבו הוא עובד לצורך פיתוח שליטה עצמית גבוהה יותר ופיתוח יכולת השפעה על אחרים.

אחת ולתמיד- מה זה NLP?

שיעור 2
הנחות היסוד של ה- NLP
אמונות של אנשים מוצלחים

סדרה של אמונות המאפיינות אנשים מצליחים בצורה יוצאת דופן- בתקשורת ובתוצאות בחיים.

כאשר מטמיעים אמונות אלה מידת הכעס יורדת. התקשורת עם הילדים, בן או בת הזוג, לקוחות, קולגות ועובדים משתפרת משמעותית.

שיפור היכולת להגשים מטרות והגעה להישגים.

שימו לב - תלמידים שסיימו את קורס ההמשך מדווחים שמדובר באחד השיעורים הכי משמעותיים שחוו במהלך כל הלימודים!

שיעור 3
ראפור
יצירת כימיה מיידית

פיתוח מיומנות של יצירת כימיה באופן מיידי עם כל אחד ואחת.

קריאה של אחרים על ידי הבחנות דקות בשפת הגוף, צליל הדיבור והבעות הפנים.

חיזוק תחושת הקרבה עם לקוחות, בן או בת הזוג, עובדים במקום העבודה ואפילו עם הבוס.

יצירת וחיזוק של תחושת ה"ביחד" עם הילדים שלכם, המובילה לשיח פתוח ומאפשר.

פיתוח יכולת הובלה באופן מודע ולא מודע על מנת לסייע לאנשים או לרתום אותם לחזון שלכם.

שיעור 4
מטה מודל
הסוף לקצרים בתקשורת

הבנה מעמיקה של האופן שבו המוח האנושי יוצר ומפרש שפה מילולית.

פיתוח מיומנות של יצירת תקשורת מדויקת, ברורה ובהירה עם כל אחד ואחת ובכל הקשר: בבית, בעבודה, בקריירה, בזוגיות ובדייטים.

פיתוח יכולת של פירוק אמונות שמגבילות ומחלישות, שלנו או של אחרים, באמצעות שאלות.

שיעור 5
עוגנים ותורת ההובלה
אמנות השליטה במצבים נפשיים

יצירת "כפתור הפעלה" למצבים נפשיים מעצימים כמו ביטחון עצמי.

העתקת מצבים נפשיים מעצימים להקשר בו הם חסרים. למשל העתקת ביטחון עצמי אשר קיים במקום העבודה להקשר של דייטים.

שימוש במצבים נפשיים מעצימים כדי לשפר תוצאות בכל תחום; בקריירה, בספורט, במצבים חברתיים וכדומה.

כלי להעצמה עצמית והעצמה של אנשים אחרים אשר מתאים מאוד גם להעצמה של ילדיכם.

פיתוח היכולת להוביל אנשים למצבים רגשיים רצויים.

שיעור 6
מודל דיסני ו OUTCOME
לחלום כמו ילדים ולהגשים כמו גדולים

מי שאין לו חלום- לוקח חלק בחלום של מישהו אחר.

מי שיש לו חלום ולא מממש אותו גם לוקח חלק בחלום של מישהו אחר.

בעזרת מודל דיסני כל אחד בונה מטרה המבוססת על החזון האישי, תכנית להגשמתה וביקורת עצמית.

המטרה של השיעור היא מימוש של הרצון שלכם בעולם, ולא של מה שלימדו אתכם ש"צריך" שיהיה.

איך לבנות מטרה בצורה אפקטיבית כך שתת המודע ידע להוביל אתכם בקלות להגשמתה.

יצירת מוטיבציה שמחזיקה לאורך זמן ולא צריך לתחזק אותה כל יום מחדש.

שיעור 7
רמות לוגיות של למידה ושינוי
ארגון רמות החשיבה

יצירת חזון או מטרה שבה כל רמות החשיבה תומכות אחת בשניה להצלחה בזוגיות, קריירה ובריאות.

יצירת מודלים של הצלחה.

יצירת מודלים עבור תוכן מקצועי לשיעור או פרזנטציה.

שיעור 8
טיול עמדות
הפחתת כעסים והשכנת שלום

הסוף לכעסים וסכסוכים בבית, בעבודה, עם חברים ואפילו בכבישים.

הבנה מלאה של אנשים אחרים המאפשרת לתקשר איתם בשפתם ולהשפיע עליהם.

חיזוק ההבנה שלנו את עצמנו, הגבולות שלנו, הצרכים שלנו.

חיזוק היכולת להתבונן על הדברים "מהצד".

חיזוק החמלה כלפי עצמנו וכלפי אחרים והפחתת רגשי אשמה ובושה.

פיתוח היכולת להגיב ברוגע בבית גם כאשר הילדים מציקים.

פיתוח היכולת לייצר שילוב של הצרכים שלנו עם הצרכים של האחר כדי להשכין שלום.

שיעור 9
מודל מילטון
הובלת האדם לעזור לעצמו

פיתוח היכולת להוביל אנשים ברכות וללא לחץ.

דיבור וכתיבה בשפה מיוחדת העוקפת התנגדויות ומאפשרת לכל אחד להתחבר בדרכו למסר שלכם.

השפעה על הילדים, הלקוחות או העובדים שלכם בצורה נעימה, ללא כפיה ומתוך שיתוף פעולה.

השפעה עמוקה על תת המודע בצורה בין אישית, מול קהל ובכתיבה.

שיעור 10
דמיון מודרך אריסוניאני
שימוש במצבי תודעה עמוקים

איך להכניס אדם אחד או קבוצה שלמה למצב תודעה רגוע ומרוכז.

שימוש במצבי תודעה עמוקים כדי להעביר תהליכי שינוי.

שימוש בטכניקות של דמיון מודרך גם בשפה יומיומית על מנת להשפיע.

שיעור 11
איחוי חלקים וויזואלי
איך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

כלי לפתרון קונפליקטים פנימיים כמו למשל:
קונפליקט בין הרצון להצליח בדרך שלי לעומת הרצון לכבד את ציפיות ההורים שלי.

קונפליקט בין הרצון להיות בזוגיות לעומת תפיסה שזוגיות היא כלא והרצון בחופש.

קונפליקט בין הרצון שהילדים יפתחו עצמאות לבין הרצון להגן עליהם מפני סכנות וטעויות.

שיעור 12
ריפריימינג
שליטה במשמעות של התוכן

טיפול בהתנגדויות בשיחות מכירה, בקליניקה, והתנגדויות לסמכות.

כלי שכנוע בהקשרים רבים- מכירות, רתימת אנשים לחזון האישי, שיחה בין אישית.

יצירת הסכמה במהלך שיחה ומול קהל (לא על ידי ה"יס סט" המוכר בשיטות מכירה רבות).

הצגת נתונים שהם לכאורה לא מחמיאים באור מחמיא- בפרזנטציה, בדייטים, בראיון עבודה.

עזרה לילדים שלכם לעבד בצורה מעצימה חוויות חיים מאתגרות.

פתרון בעיות עקשניות במיוחד.

שיעור 13
תתי אופנויות
שפת התכנות של תת המודע

יצירת הרגלים רצויים.

יצירה מיידית של תגובות רצויות לדברים ספציפיים, למשל: יצירת גועל מאוכל משמין או יצירת משיכה לאוכל בריא.

יצירת ספק באמונות מגבילות.

יצירת וודאות באמונות מעצימות.

שיעור 14
תורת השרשור וסוויש
שימוש מתקדם בכפתורי ההפעלה

פירוק רגשות מורכבים והובלה לרגש רצוי.

טכניקה שגורמת לשינוי התנהגותי מאוד מהיר ויציב לגירוי ספציפי- כמו למשל להפסיק לעשן, להרגיש מוטיבציה לפני שיחת מכירה, חשק לעשות ספורט בהקשר רצוי, חוסר חשק לאוכל לא בריא ועוד.

שיעור 15
אסטרטגיות
התקנה ומחיקה של תוכנות בתת המודע

שיבוש והשמדת דפוסי חשיבה לא רצויים המובילים להתנהגות ורגשות לא רצויים כגון פחדים וחרדות, כעסים, עישון, דחיינות, דאגות יתר לגבי הילדים, תחושת חולשה מול לקוחות.

היפטרות מהרגלים לא רצויים.

יצירת דפוסי חשיבה חדשים, רצויים ואוטומטיים בתת המודע לכל מטרה.

שיעור 16
ריפוי פוביה ומודל TOTE
ריפוי פוביה ושכפול המצויינות האנושית

תהליך ריפוי הפוביה המהיר אשר זיכה את יוצרי ה- NLP ותלמידיהם, ביניהם טוני רובינס, לתהילת עולם.

אימון ביכולת להתנתק רגשית על מנת לעבד סיטואציות ולהתחבר חזרה.

כלי לדיגום המרכיבים הלא מודעים של מצויינות אנושית המאפשר להפוך מצויינות אנושית בכל תחום לשיטה שניתן ללמוד וללמד אפילו אם זה נחשב כישרון מולד.

שיעור 17
שינוי היסטוריה אישית
להוריד מהכתפיים את האבנים שאספנו בדרך

גולת הכותרת של הקורס! זהו תהליך עמוק המורכב מכל מה שלמדתם בקורס ומאפשר לייצר שינויים במבנה הכי יציב של הנפש: הזהות. הבעיות הכי רחבות ועמוקות שלנו מגיעות משם.

התנתקות מחיווטי העבר שנוצרו על ידי דמויות סמכות, החברה והתרבות שלנו מהילדות על מנת שנוכל להגשים את עצמנו.

שחרור משקעי עבר הגורמים לערך עצמי וביטחון עצמי נמוכים.

שחרור משקיעי עבר המונעים מאיתנו להתקדם לעבר זוגיות רצויה, הצלחה עסקית, ויחסים חברתיים טובים.

השתחררות מדפוסים הוריים מזיקים שלמדנו באופן לא מודע כילדים.

שיעור 18
שיעור הסמכה
הסמכה מקצועית

בשיעור זה כל תלמיד ימלא מבחן עיוני ויבצע טכניקה מעשית.

במבחן שלנו אין ציונים. מטרת המבחן היא לוודא שהגעתם לתנאי הסף להסמכה, ברמת המיומנות והידע הנדרשים לכך.

זה לא מבחן כמו בבית הספר. אנחנו גמישים, קשובים ומאפשרים במצב שלא עברתם את המבחן ללמוד אליו שוב, לשפר את מה שדורש שיפור ולהבחן שוב ושוב עד להצלחה.

שיעור 19
מחולל ההתנהגות החדשה
מחולל ההתנהגות החדשה

כלי המאפשר לתת המודע שלנו להתפרע וליצור התנהגויות חדשות לחלוטין יש מאין.

יצירת התנהגויות הרצויות בזוגיות ובדייטים.

יצירת התנהגויות חדשות המביאות אותנו למטרות שלנו בקריירה ובחזון שלנו.

תהליך קבוצתי ומעצים שיועבר על ידי המרצה.. תוכן התהליך הוא הפתעה!

יישום הכלים שלמדתם בקליניקה.

איך ניתן להעמיק את הבנתכם את נפש האדם אפילו יותר.

חלוקת תעודות וחגיגת סיום.

צילום מסך של המלצה משרון בפייסבוק
צילום מסך של המלצה מסיון בזק בפייסבוק

הסמכה בינלאומית מטעם HNLP

שיטת ההוראה מבוססת על NLP להטמעה מקסימלית

תרגול, פידבק ופיתוח מיומנויות

גרסה דיגיטלית של הקורס

יחס אישי וצוות מסייעים

סופרוויז'ן מקצועי

למה לוקח המון זמן אם בכלל לעשות שינוי?

תארו לעצמכם שכשאדם נולד נתנו לו מפה ואמרו לו- קח ותנווט עם זה. תמצא את דרכך.
וכך הוא עשה. ניווט וניווט. הוא היה ממש גרוע בהתחלה אבל הוא התאמץ, הוא למד על ניווט, התאמן והשתפר.

תארו לעצמכם שיום אחד אתם באים אליו ואומרים לו: “אח יקר, אתה משתמש במפה הלא נכונה! זו בכלל לא המפה של העיר שאתה מנווט בה, וגם אין בה את כל הסימנים שאתה צריך כדי להתמצא נכון” ואתם נותנים לו מפה חדשה, רלוונטית ומשוכללת.

האם הוא ייקח את המפה הזאת אחרי כל כך הרבה שנים שהוא ניווט עם המפה הלא נכונה? רוב האנשים לא ייקחו את המפה החדשה בגלל שהמשמעות של זה היא להודות שכל הזמן הזה היה לשווא ועכשיו הם צריכים ללמוד מחדש איך לנווט כי הם לא למדו ניווט עם המפה הנכונה בכלל.

אחד הדברים המעניינים בנוגע להתפתחות אישית הוא ההבדל בין התפתחות אופקית להתפתחות אנכית. כאשר אנחנו מרחיבים את הידע והיכולות שלנו אנחנו מתפתחים אופקית. רוב הזמן אנחנו מצויים במצב זה של התפתחות. לומדים עוד תואר, משתפרים במקצוע שלנו, משיגים עוד תוצאות במקום העבודה, מצליחים להרים משקל גבוהה יותר בחדר הכושר.

אבל כל עוד אנחנו מתפתחים רוחבית, אנחנו בעצם מנווטים באמצעות אותה מפה, פשוט מנווטים טוב יותר.
התפתחות אנכית היא החלפה של המפה במפה אחרת ומתקדמת יותר. זה ללמוד שיטת אימון חדשה לגמריי. זה לשנות לחלוטין את המקצוע. זה לצאת מפרדיגמת חשיבה אחת ולעבור לפרדיגמת חשיבה אחרת, משוכללת יותר.

ניקח איש מכירות למשל. בהתחלה הוא מצליח למכור בחלק קטן משיחות המכירה שהוא עושה. הוא לומד את התסריטים, משתפר, צובר ניסיון, ועם הזמן מצליח למכור יותר ויותר פעמים. מפעם לפעם הוא עובר קורסים במכירות שמשפרים אותו עוד יותר במכירות. מתישהו הוא עובר לעבוד במקום אחר שבו הוא מרוויח יותר כסף על כל מכירה.

כל הזמן הזה הוא מתפתח לרוחב. כמות התוצאות שהוא עושה כאיש מכירות גדלה וכמות הידע שלו כאיש מכירות גדלה. הוא מנווט עם אותה מפה.

יום אחד מקדמים אותו להיות מנהל מכירות. זו התפתחות אנכית. כמנהל מכירות הוא נדרש לתפקוד אחר לחלוטין. פרדיגמה אחרת. מפה אחרת.

יחד עם זאת, חשוב להבין שהוא לא יכול להיות מנהל מכירות אם הוא לא יודע להיות איש מכירות טוב. בלי הבסיס הזה הוא לא יוכל לנהל.
זה בדיוק העניין עם צמיחה אנכית. אנחנו תמיד משתמשים בידע שצברנו. הניווט עם המפה הישנה לא היה בזבוז של זמן.

אבל אם אתם מרגישים שמשהו בחיים שלכם תקוע ואתם רוצים לעשות שינוי,
אם אתם רוצים להגשים דברים גדולים,
אם אתם רוצים לשפר את המיומנויות שלכם,
יכול להיות שאתם בשלים לבצע צמיחה אנכית ולקבל מפה חדשה לנווט איתה

 

איך NLP יעזור לכם בחיים?

לצאת מ"מרוץ העכברים" אבל לא כמו שחשבתם

במהלך הקורס תשתחררו ממשקעי העבר שמשפיעים עליכם ותלמדו איך להגשים את המטרות שלכם ולהשפיע על אחרים כדי ליצור את השינוי שאתם רוצים בעולם

אדם בחזית עם רקע של נוף של הרים ואגם

יצירת הרגלים והתגברות על דחיינות

אם אתם רוצים אורך חיים בריא יותר או נוטים לדחות דברים תוכלו באמצעות NLP לסגל הרגלים חדשים ולהתגבר על דחיינות על ידי עבודה עם תת המודע

צלליות של שני רצים על רקע צהוב של שמש ועננים

הורות טובה יותר

הכלים שתרכשו במהלך הקורס וההתפתחות האישית שתעברו יסייעו לכם לתקשר טוב יותר עם ילדכם, להוות דוגמה אישית ולהוביל למטרות רצויות

יצירת זוגיות מעולה

בין אם אתם בזוגיות ובין אם לא, הכלים שתלמדו והתהליכים שתעברו בקורס יאפשרו לכם לתקשר ביעילות וחופשיות וכך ליצור זוגיות חדשה או  לחילופין לשפר את הזוגיות הקיימת

ציור של גבר ואישה מחזיקים לבבות

יציאה מתקיעות

בדרך כלל כאשר אנחנו תקועים ולא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמנו כנראה שהשורש שלה מצוי בתת המודע שלנו, אליו אנחנו מקבלים גישה מלאה בעזרת NLP

מוח ושפת מכונה 1-0

עזרה מעמיקה לאנשים אחרים

הכלים והמיומנויות שתצברו במהלך הקורס יכולים לשמש אתכם כמנחי NLP או ככלים נוספים לתחום טיפולי או אימוני שאתם כבר עוסקים בו

מנחה הקורס: עמר לוין

מכללת תוצאות (232)

בגיל 16 בהיותי נער מתבגר, ביישן וסקרן, אני יושב לתומי מול המחשב ואני לא זוכר מה בדיוק חיפשתי אבל מצאתי את עצמי קורא את פיסת התוכן הראשונה שלי על NLP.

מאותו יום התאהבתי בתחום. רציתי לדעת כל מה שאפשר על השפעה על תת המודע. לא ידעתי  אז שהתחום הזה לא רק יהפוך לקריירה שלי לשנים רבות אלא שבעקבות העבודה עם הכלים האלה אני בעצמי ארגיש שלם עם עצמי, אסיר שכבות של חוסר ביטחון ולחץ, ואצליח להתחבר עם אנשים בקלות כשאני מבטא את מי שאני באמת.

אחרי שנים בתחום ההתפתחות האישית, סדנאות שונות, לימודים שונים והיכרות עם אנשי מקצוע שונים בתחום אני מאוד מתרגש ללמד NLP כי אני מאמין שזה הכלי הכי מדויק לנפש האדם. אני מאמין שהכלי הזה מתאים לכל אחד בין הוא רוצה ללמוד להיות מטפל ובין אם הוא רוצה פשוט לעבור תהליך משמעותי פנימי ולשפר את מערכות היחסים בחיים שלו.
אני מאמין ב- NLP ככלי שמקדם את האחדות בין בני אדם וזה החזון שלי עבור קורס זה.

אחרי מעל 400 שעות שבהן לימדתי NLP במסגרות שונות החלטתי לרכז למסגרת אחת את הניסיון והידע שלי בתחום וללמד קורס שבונה מיומנויות בצורה יסודית ומעמיקה ועם זאת בהירה ובדרך מהנה.

מאז אותו יום בגיל 16 קראתי לא מעט ספרות מקצועית ועברתי גם לא מעט הסמכות מקצועיות:
NLP Trainer
מנחה קבוצות
 Time Line Therapy Master
Basic Ericsonian Hypnotist
B.A בפסיכולוגיה

בונוסים לנרשמים עכשיו:

פגישה אישית עם עמר לוין

מנחה הקורס

גרסה דיגיטלית של קורס הפרקטישינר

שווי: 4750 ש"ח

קורס דיבור מול קהל

שווי: 1340 ש"ח

סדנת סטוריטלינג ושתילת מסרים

שווי: 370 ש"ח

סדנת יצירת פריצת דרך

שווי: 370 ש"ח

סדנת 5 תרופות קסם לדחיינות

שווי: 370 ש"ח

*כל הבונוסים למעט הפגישה עם עמר הם דיגיטאליים ויהיו זמינים לכם כל עוד הם קיימים

שווי הבונוסים: 7200 ש"ח

כתב אחריות:

אם לא תהיה מרוצה מאיזשהי סיבה במהלך ארבעת השיעורים הראשונים של הקורס- ניתן יהיה לפרוש מהקורס ולקבל בחזרה את מלא התשלום על הקורס כך שכל הסיכון הוא עלינו

סמל כתב האחריות

להרשמה או קבלת יעוץ מלאו את הפרטים:

שאלות נפוצות

העקרונות שגילו מפתחי ה- NLP מעוגנים בטכניקות המדגימות את השינויים שניתן לעשות בתת המודע באמצעות עקרונות אלה.
על מנת ללמוד אותם אנחנו מתרגלים אותם בכיתה כך שלמרות שתהליך אישי אינו מהות הקורס, אם אתם באים כדי לעבור תהליך אישי זה פשוט יקרה משיעור לשיעור.
כמובן שזו אחריותכם להגיע פתוחים לעבור תהליך, ולא כל תהליך יהיה מתאים לבעיה עימה אתם מתמודדים

תחנת האוטובוס של אוניברסיטת בר אילן נמצאת בדיוק מול הכניסה שלנו. עשרות קווי אוטובוס מגיעים לשם.

בצד השני של הבניין יש מגרש חניה כחול- לבן שבדרך כלל פנוי גם בשעות העומס. אם בכל מקרה לא מוצאים בו חניה יש חניון שעולה 20 ש”ח ליום שלם במרחק של דקה הליכה

משמעות המילה “פרקטישינר” היא עוסק ואני מכוון לממש את המשמעות הזאת בקורס

בוגרי קורס הפרקטישינר שלי מסוגלים להשתמש בכלי ה- NLP בפועל בקריירות הקימות שלהם, במערכות היחסים שלהם וגם כדי לפתח קריירה חדשה

העיסוק הפרקטי והעמוק שלנו בנפש האדם יכול לסלול אינסוף כיווני התפתחות מקצועית וקרייריסטית החל מיישום הכלים בטיפול או אימון וכלה ביצירת נישה חדשה לגמרי

הדגשים שלי כמורה הם לספק הבנה מעמיקה של מה שעומד מאחורי הכלים והטכניקות ולהיות נאמן למקור עד כמה שאפשר כך שאתם כתלמידים לא יוצאים רק עם ארגז כלים לתקשורת אפקטיבית, לאימון ולטיפול, אלא גם עם יכולת להשתמש בעקרונות שלמדתם באיזו דרך שתבחרו בכל רגע נתון

בכל שיעור יש שילוב של למידת חומר עיוני, הדגמות, תרגולים ודיונים. המעבר בין הפעילויות הופך את ה- 5 שעות האלה למעניינות כל פעם מחדש

מי שיעמוד בתנאי ההסמכה הכוללים 80 אחוז נוכחות לפחות, תהליך סופרוויז’ן (כלול בקורס), ועמידה במבחן ההסמכה יקבל תעודת פרקטישינר בינלאומית ב- NLP  המוכרת על ידי HNLP

הקורס יהיה זמין במלואו לתלמידים כקורס דיגיטאלי כך שתמיד תוכלו לחזור על החומר או להשלים שיעורים שפספתם. בנוסף תוכלו, בתיאום מראש כמובן, להצטרף לשיעור שפספסתם במחזור הבא של הקורס

להרשמה או קבלת יעוץ מלאו עכשיו את הפרטים:​

נוצר באמצעות מערכת הקורסים של
 
סקולילנד
כלי נגישות